Monday, February 23, 2015

有朋自遠方來 2~ 愚太一家

幾個月前睇愚太 blog, 佢哋打算一家嚟美加玩,想睇吓有冇 blog 友住嚟邊。就係咁,我同佢聯絡上。
嚟 LA 當然要去迪士尼玩!首先去咗新開㗎 Frozen Fun.


有得玩真雪

當然唔少得同 Elsa, Anna 公主見面!不過人仔唔識欣賞,佢對後面塊窗更有興趣!

小朋友瞓咗㗎時候,我哋去 Carsland 行咗個圈。我想人仔大啲,明白套卡通,認識啲人物同個城鎮至入 Carsland, 到時佢一定好興奮!所以今次趁佢瞓咗就入 Carsland。

佢瞓緊㗎時候, "pin" (人仔將 McQueen講成 “pin”) 經過。

第一次坐定定睇巡遊,原來好精彩㗎!
我覺得單槓上面嗰兩位 cast members 好勁,係咁大回環!一開頭我仲諗會唔會係假人嚟㗎呢!


有人仔至愛車車。

睇完巡遊已差唔多天黑了,再玩多一陣我哋就走啦。

嗰日人仔好 cool, 又呆呆地,原來佢開始病了。。。之後嗰日我又病,就係年三十嗰日,所以原本計劃同愚太一家去 outlet, 我哋都去唔倒,好可惜呢!希望可以快啲再見佢哋啦!


8 comments:

  1. 嘩!! 好開心可以同blog友見面呀,感覺真係好奇妙!! 唔單止blog友能見面,最快樂係連小朋友也能夠一齊玩,太好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以見倒 blog 友我都覺得好奇妙!希望有機會再見!
      海豚兒,希望我哋都有機會見吓面!

      Delete
  2. 嘩, 咁大架mcqueen, 開心到爆啦
    蛇仔明叫mcqueen做mc gin, haha
    祝你哋一家身體健康, 新年快樂呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你啊!都祝你一家新年快樂!
      真車咁大嘅 McQueen, 我見倒架都好鐘意呀!

      Delete
  3. 好開心呀同blog 友見面,唔知幾時到我地呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀好開心呀!希望我哋可以見吓面!
      你哋會唔會嚟加州玩呀?我去東岸的話一定揾你哋!嘻嘻!

      Delete
  4. 由網上識到相見,好難得呢:) 唔怕,遲D實有機會兩家人一齊玩~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係晌香港,所以見倒真係好難得呢!
      艾華斯,希望我哋都有機會見吓面! :)

      Delete